arzu_glyprk 16. Haftada doktorum erkek bebek dedi, hatta pipiyi gösterdi ama içimdeki izahı mümkün olmayan kuvvetli bir his doktorun yanıldığını söylüyor. O yüzden detaylıyı bekliyorum 😊 Bu arada, ikinci gebeliğim. İlki sezaryen doğum olduğu için bu da öyle olacak. Yoksa ilk gebelik ve normal doğum beklenen diğer gebeliklerde doğum tarihini kestirmek çok zor 😊