Hakbas2020 Kız ya da erkek bebeğe hamile arkadaşlar karnınız aşağıda mı yukarda mı (rica etsem cinsiyet belirterek söyler misiniz)
hunilimom Hakbas2020 cinsiyetle alakası yok karnın aşağıda olması bebegin doğum pozisyonu alması demek yani kanala yerleşmiş demek benim hiç karnım inmedi hatta doktor görünce hiç karnım inmemiş dedi usghle baktı bebek kanaldaydı kız bebekti bu arada
Kumsalinannesii Hakbas2020 her hamileliğimde assagidaydi kız dada erkektede. İlk zamandan beri karnım hiç yukarıda olmadı yani 😉
Htcglgnaksy Hakbas2020 benim aşağıda gözüküyor usg de sıkıntı yok diyor doktor. Erkek bebek bekliyorum 🐣
Oflunur61 Hakbas2020 erkek bebek en başından beri aşağıda karnım.. Bu bebek cinsiyeti değil karın yapısı ile alakalı..
Hakbas2020 @yagmuer#667144 yukardaymış yani kız bebekler yukarda olurmuş erkek bebekler aşağıda derler
Hakbas2020 Kumsalinannesii benimde aşağıda dr sordum usg de aşağıda görünmüyor normal uzunluğu rahim ağzı dedi
Arin42 @Hakbas2020 kiz erkek farketmiyor.ilk gebeligimde kızdı karnım aşağıdaydı.ikinci gebeligim de erkek yine aşağıda.usg de doktor normal diyor, ama bir de sen gel bana sor.dogurana kadar neler cekiyorum hele son aylar hic çekilmiyor.😪😪
Sahreyldrm Hakbas2020 ikinci kızıma hamileyim ikisi de hep dizimin üzerinde oturunca hiç yukarı çıkmadılar
Derderya Hakbas2020 benimde erkek asagida bebegim 35 haftalik olduk dondugu icin simdi kasiklarimda hissediorum hep hareketlerini