Esradygn ben 29. Haftada lustral kullandım 50 mg 36. Haftada bıraktım 39 doğum oldu zaten bana çok çok iyi geldi o zaman kullanın kötüyseniz valla bişry olmadı bebeğim iyi şuan yani emzirmede de kullan dese doktor kullancam valla diyeceğim o ki takmayın kafaya doktor kullan dediyse kullanın cidden çok iyi geliyor