30+2 haftalık oldum artık uyumak işkence oldu ne sağa ne sola yatabiliyorum nereye yatsam toplanıyor alta baskı yapıyor karnımın üstünde toplanıyor şuan pes ettim oturuyorum artık sizde benim gibimisiniz yoksa başka birşeyin belirtisimi bu ayrıca baş aşağıydı pozisyonu sağa sola yatınca veya oturunca yine üst taraf şiş alt tarafım dümdüz oluyor pozisyonumu değiştiriyor anlamadım