Semam dis gebelikte dusen beta tekrar yukselir bunu bu sekilde anlayabilirsin yani sen iki gune bir kan vermeye devam et, sana bakan doktor kese gormemis zaten tupteki keseyi muaynede goremez.Tek tarafli kasık ağrin ve kahverengi akinti gibi kanaman olur. Beta degerin hep inişteyse sıkıntı yok ama sen en kisa zamanda iyi bir doktora gidip durumu anlat dis gebelikse bile ignesi var en son ihtimal ameliyat oluyor. Umarim normal bi düsüktür seninki dis gebelik yasadim ve ameliyat oldum gercekten zor.