Kızlar 37+6 haftalık hamileyim kanamam oldu acile geldik 1 cm açılmam varmış ama sancım yok. Doktor yatış verdi açılma kanaması olabilir dedi bizde yattık bekliyoruz. Hamileliğim başından beri çok sıkıntılı geçmişti zaten bana dua edin olur mu sağlıkla kucağıma alayım bebişimi 🤲🏻🤰🏻👼🏻