mrtmt Nuraslanklc benim de 21.8 çikti. Doktor antibiyotik vermisti idrarinda yanma olursa kullan dedi. Kadin doguma da gittigimde akintidan kaynakli çikmistir dedi. Antibiyotigi iç demedi. Yanma falan yok . Bol su icmemi soylediler.
Nuraslanklc mrtmt bende ağrı oluyor akıntı yok sayılır idrara çıkınca ayrı bi ağrı oluyor genelde de ağrı var yani