Harvicell Herkese merhaba . Adet tarihime göre 11 haftalık hamileyim , doktor ultrasonda bir hafta yani 12 hafta olduğumu söyledi ve ikili test için 12. haftaya göre gün verdi . Böyle bir şey başına gelen var mı ?
Mervemm Harvicell ben ultrasonda doktor hesaplamasına göre 10+4 ama 1 hafta inde 11+4 cıktı bebegim ama ikili test yapmadım
Gizemciim Harvicell benim bildigim adete gore degil de ultrason hesabina göre takipler yapiliyor. yani bende öyle oldu. bi sorun da yasamadik cok sukur. tetkiklerinizi ihmal etmeyin 👍
Zeynepg Harvicell ya ben böyle ikili testi kaçırdım. Perinatoloğa randevu aldım normalde kendi doktoruma göre 13+3 gün hamileyim. Ama bu doktora bi gittim bebeği ölçüyo 1 hafta önde gidiyosun ikili test yapamam artık kaçırmışsın dedi. Nasıl olur tam zamanı dedim ölçümlerime göre bebek 1 hafta büyük ve muhtemelen 1 hafta da erken doğurcaksın dedi. Gebelik baslangıc tarihimi bile değiştirdi. O yüzden sen yine temkinli ol ben gibi bi duruma düşme git erken.