Ben de bilinçsizce aynı hatayı yaptım. Şimdi ceremesini çeliyorum. Şekerim yüksek çıktı diye ne endokrinoloji kaldı gitmediğim ne diyetisten. Çok şükür ki gebelik şekeri çıkmadı, düzensiz beslenmeden kaynaklı şeker yükselmesi dedi doktor. İnsülin vermedi. Şeker yüklemesine gittiğimde bir gece önce bir sürü abur cubur yedim açlık şekerim 111 çıktı. İki gün sonraysa 12 saat bir şey yiyip içmeden ölçtürdüm 100 çıktı.