zelis63 Ap300817 canm doktor durumu iyi diyorsa ve arada bir azda olsa hissediyorsan korkutma kendini
BeybininAnasi Ap300817 o zaman muhtemelen iç karın geniştir, benim epey kilom vardı, üstüne göbeğim de çıktı. Sizin göbek de çıkmamış, muhtemelen arkalarda hareket ediyor ama siz hissedemiyorsunuz. Ama bence maksimum birkaç hafta sonra siz de hissedeceksiniz 🥰
Fatmanur_yakup17 Ap300817 kuzum benim de öyle doktorlar çok şükür sağlıklı bebek diyorlar ama uysal bi bebek sanırım o yüzden yavaş yavaş hareket ediyor
Ap300817 Fatmanur_yakup17 benim de sanırım ondan kuzum ama günde bir kez bile harekey olmayınca panik oluyorum
Linesarye Ap300817 canm telaşlanack bişet olsa doktor söylerdi zaten kontroldw herşey normal çıkıyorsa sorun yok.. ben 34 haftalığım hala çok hissettiğimi söyleyemem bizim bebişler daha sakin herhlde :)
Ap300817 Linesarye normal diyor hersey için canim çok şükür ama etrafımda ki herkes neden hissedemiyorsun modun da bende strest ediyorum
Leyladisbudak Bende 25.inci haftamdayım 60 kıloyum zayıfım ama bende hissetmıyorum kız çocukları hareketsiz olur diyorlar belki ondandır
Kucugum51 Ap300817 canm bende 70 kiloyla hamıle kaldım ama ben 18 haftada hissetmeye basladım suan 34 haftalık olduk ve 80 kiloyum kılo alımına dıkkat et bıraz istersen
Fatmanur_yakup17 Ap300817 ilk gebelik ya bende öyle oluyorum ama benimki gündüz fazla hareket etmez gece
SuleDoruk shrbrk maşallah 24 haftam bitmek üzere hala dışardan gözle gözükür birşey yok. Eşim elini koydukça hissediyor. Bende dışardan belli olacak günleri dört gözle bekliyorum
shrbrk SuleDoruk yakındır eliyle hissediyorsa eşiniz 2haftaya karnıniz daha sola gidecek bebek nereye göbek deliği oraya 😄😄
Gzrilknur Ap300817 kilo aldığın içindir. Bide kilolu hamile kalınca. Ben 63 ile hamile kaldım. 59 a düştüm 24. Haftama kadar 59dum. şimdi 61 kiloyum. Sadece iki kilo almışım. Hareketleri 16. Haftamdan beri hissediyorum. 20. Haftadan sonra daha net hissettim. Şimdi 28. Haftamdayım durmak bilmiyor.Erkekler hareketli olur derler. Senin doktorun normal diyorsa bebekte sağlıklıysa sıkıntı yapma 🙏
Verdam Ap300817 bende cok az hissediyorum birazda tembel bebek ondan korkmana gerek yok 27 haftaya girdik bizde
07052019 Ap300817 17.haftadan beri hissediyorum. 106.6 kg ile hamile kaldım 107.3 kg yim şu an. 33 haftalığım. Bana da 6.aya kadar hissetmezsin dediler ama erken hissettim ben doktorun dediğine göre