Kızlar bugün detaylı ultrason girdim sol ventrikülde odak izlenmiştir yazıyor doktoruma sabah gidecem ama internette down sendromu olma olasılığı var yazıyor böyle birşeyle karşılaşan var mı bide ben 2li ve 3lu testleri yaptırmadım gelecek olan herşey Allahtan dedim şimdiye kadar ultrasonda belli olmazmiydi bu durum ?