Ben sezeryan oldum sezeryanla sonda takılıyor zaten uyuşuk olduğun için hissetmiyorsun uyusuklugun geçince seni yürütmek için geliyorlar o zaman hemşire çıkarıyor inan bütün samimiyetimle söylüyorum hissetmiyorsun bile bende senin gbi o kadar çok korkuyordum ki hatta hemşireye uyanır uyanmaz bu sondayı sordum inan hiçbirşey korkulacak kadar değil bebeğine kavuşunca o cennet kokuyu alınca bütün herşeyi unutuyorsun damar yolunuda emin ol hissetmiyorsun inan bunlar Rabbimin izniyle dünyaya getirdiğimiz minik mucizeler uğrunda çekilen çok küçük acılar Insallah bebeğine sağ salim kavuşursun canım benim sağlıcakla al kucağına 🤲