deletedmom11 kusura bakmayin ama dikkatimi ne cekti biliyor musunuz? Basliklarda verdiginiz cevaplar hep alayci tavirlar iceriyor. Bence bunu biraz torpulemelisiniz. Mesela su an burda onerebileceginiz bir fikriniz yoksa "SAKA MISINIZ? Doktor size gulsun" demek yerine kendi kendinize gulup gecebilirsiniz. Benim icin de son derece hurafe bir durum ama alayci bir tavira burunmektense fikir vermeyi tercih ettim. Ayrica sizin gittiginiz doktor nasil biri bilmiyorum ama bir dogum doktoru konu her ne olursa olsun anne adayina son derece anlayisla yaklasir. Yazdiklarim tartisma, agiz dalasi, karsilikli laf sokma yarisi amacli degildir. Yanlis anlasilma olmasin. Yorumlarinizin alayci tavir iceriyor olmasi tamamen benim dusuncemdir. Hayirli ve saglikli bir dogum dilerim.