Kızlar 33 haftalık hamileyim iki aydır diş ağrısı çekiyorum ama iki gündür aşırı şekilde ağrım var dışarıdan bakıldığında çürük de görünmüyor hayatımda ilk kez diş ağrısı çekiyorum böyle olup diş hastanesine giden var mı müdehale ediyorlar mı? Veya evde yapmamı önerebileceğiniz ağrı kesici bir çözümünüz var mı?