Gokmeninannesi aynı durumdayız. Yalancı sancılar dışında tık yok. Bebek iri. Dr cumaya kadar bekleyelim, kendiliğinden gelmesi için gelmezse alalım dedi. Kendi isteğimle verin suni sancıyı ben dayanırım dedim. Sen hiç suni sancı yedin mi, ben tavsiye etmem dedi 🤦♀️en başından beri normal doğum istiyordum. Sanırım olmayacak..