İlk gebeliğimde 3 hafta öndeydi oğlumun gelişimi. 39+6 da sabahı sancılandım, suyum geldi şiddetli sancıyla öğlene kadar bekledik doktorumla ancak bebek iri olduğu için kalp atımı düşmeye başladığı için doktorumuzla ortak karar vererek sezaryenle kucağıma aldım yavrumu. Ancak bende son hafta gelişen şiddetli preeklampsi de vardı, tansiyon 19/14 lerdeydi, hem anne hem bebek için tehlikeli olabileceği gerekçesiyle sezaryen doğumda karar kılındı.