Sennur1 Bende yarım rahimliyim sadece sağ taraftan hamile kalabiliyorum direk sağıma dönüp yattım hep bekledim 2 kere hamile kalabildim çok şükür 🙏☺️
Prenslerinin_annesi __birafitap__ benim eltimi de oyleydık 5 sene cocugu olmadı ona ev ebeleri eskı kadınlar yanı soylemişler rahmin egri sola dogru düzeltilmesi lazım die doktora sorduğumuzda oyle bişey yok sacmalama tın dedi kadın duzeltti hemen o ay hamile kaldı