Selam kızlar. 14+4 günlüğüm. Midemde inanılmaz hazımsızlık şişlik var. Yani sanki midem yokmuş da sadece yemek borusu varmış gibi. Tüm yediklerim yemek borusunda duruyor gibi bi his var. Mide yanması değil bu. Çok yemediğim halde inanılmaz bi şişlik doluluk var. Mide bulantım için dr zofer verdi ama o bu hazımsızlığı gidermiyor. Bunun bir ilacı çaresi yok mu? Ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum 😢 bilen varsa lütfen yazabilir mi 🙏🏻🙏🏻