Bende 17. Haftadayım benim neden hergün aynı saatlerde akşam 6-7 gibi başlıyo en fazla 10 a kadar falan sürüyo... çok şükür gece pek olmuyo. Geceleride burun tıkanıklığı ve ateş basması oluyo 😞😞 ben midem ağrıdığında bişey yapmıyorum canım. Öncesindede midemde reflü vardı alışkınım zaten ağrısını çekmeye 🤔 oyüzden bişey yapmıyorum pek geçmesini bekliyorum 😒😒