Hamileanneler_25 Aryacigdem benimki de düşük kendimi bildim bileli zaten bana 2 kere kan yapıcı serum takıldı bide kan iğnesi vuruluyorum her hafta
Kubraismail61 Aryacigdem kendimi bildim bileli kansızlık problemim var gebelikte de devam ediyo tabi değerim 9 kan ilacı kullanıyorum başından beri 35 haftalık hamileyim. Hemşirem pekmez iç aç karnına demişti.
mucizelerininannesi Aryacigdem 14+4 kan ilacında 12 haftada başladım normalde de çelimsiz vitaminsiz zayıf bir insanın bende
Aryacigdem Hamileanneler_25 banada igne verdi 1 gun arayla yaptiriyorum etkisi oluyormu bilmiyorum ama cok korkuyorum dogumda kanim dusuk diye
Hamileanneler_25 Aryacigdem Ben 5 iğneyi her gün vuruldum sonra hafta bi vuruldm bide ayda 1 olan var ama onu haftada bir yaptrcm zaten şubatta doğum olacak kana ihtiyacm var inşallah ise yarar . B12 vitamini var hem onda b12 de düşük benim . Doğumda kan kaybı olacak gerek görürlerse kan takviyesi takarlar diye düşünüyorum
BeybininAnasi Benim de kanım düşük 10.5 ilacı ikiye çıkardık, inşallah yükselecek. Hayır bir de hükümet gibi irice bir kadınım, hiç yakıştıramıyorum kendime kansızlığı 😂😂😂
Aryacigdem BeybininAnasi aynen bende oyleyim ama kansizliktan cok jorkuyorum 11 aylik kizim var aklim hep onda kaliyor😪😪😪😭
Hamileanneler_25 Aryacigdem biraz b12 ım yükselmiş doktor öyle dedi ama kansızlık hala var en etkilisi serum
Hamileanneler_25 Aryacigdem doğal şeylerden almaya çalışıyorum kan yapsın diye ama oda olmuyor ilacını içtim kutu kutu iğnesini oldum banamisn demiyor anlamadım gitti ben serumuda taktırdm hala aynı sanki değişmiyor hiç
Aryacigdem Hamileanneler_25 hadi yaa bende ilac iciyorum igme oluyorum son care serum taktircam oda fayda etmezse ne olacak ki
Hamileanneler_25 Aryacigdem valla bende bilmiyorum belki doğuma kadar serum takmaya devam ederler olmadi doğumda kan takcklar
Busraaaa00 Aclik 104 tokluk 108 kizlar ne demek oluyo buu seker yuklemesinden 2 hafta sonrasi yani bugun olcurdum