Brc32 Obsesifk o zaman biraz sabredip Zamanı gelince yiyin bi büyüğüm bana aşerdiğin şeyi bulamazsan avcunun içini yala demişti
YeniAnnecik Obsesifk valla bende ilk zamanlar şeftali istedim malum kış günü bulamadık bende meyve suyunu içtim rahatladım 😀
Hlya88 Carrefourda kucuk bi bölüm var yaz meyvelerinn oldugu bnde ordan almistim yemeden nefsim korelmemisti maalesef bi iki ay snra bulup yemistim ohh doydum dediydim resmen 🙈😂
Melegimveben Obsesifk canım dışardan al etilerdeki manavlarda herşey bulunuyor ben geçen aldım almadanda internetten baktım ama sakın internetten sipariş verme ben aldım çok pişmanım bozuk çıktı tadı tuzuda yok zaten
Obsesifk Melegimveben evet öyle duymuştum daha öncede bakıcam carrefourla migrosa yoksa o taraflara gideriz
Obsesifk Lcy hamileliğimin başından beri en çok aşerdiğim şey deniz kum güneş onuda bulmak imkansız 😂