Bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık değerim 90 küsür çıktı normalmiş. Tokluk sonuçları da şimdi mailime geldi. Tokluk değerinin kaç olması gerekiyor sonuçlar elimde ama anlayamadım. Cuma günü doktora gözükcem ama çok merak ettim ☺️ Bilgisi olan var mı ?