yenianneadayi04 Kızlar yemekten sonra göğsümün hemen altında sanırım midemde bi acı hissediyorum aynı anda sağ tarafımdan sırtımda da bi ağrı hissediyorum çok rahatsız oluyorum 26+5 teyim normal mi kilodan mı oluyor acaba yemek yemekten nefret eder oldum
Dogangunesim yenianneadayi04 mide ağrısı genelde sırta vurur ama sen ihmal etme bir doktora git bence.Yemekten sonra dediğin için mide ile ilgili olabilir ama bakılması daha iyi tabiki.geçmiş olsun ☺️
Yldzeyll yenianneadayi04 canım bebek büyüdüğü için yukarı toplanıyor mide de baskı altında kalıyor az yiyin sıkça yiyin yemek arasnda çok su içmeyin reflu olabilir dikkat edin
Emin_e yenianneadayi04 ben de hissediyordum arada, hazımsızlık sislik gibiyse biraz daha az miktar yiyip yemekten sonra da hafif yürüyün bana iyi geliyor. Doktoruma sordum ben bebek buyudukce baskisi artar dedi
Livask Bir anda fazla yiyip vücudunuza yükleniyor olabilirsiniz. Daha sık ve daha küçük porsiyonlarla beslenirseniz rahatlarsınız.
yenianneadayi04 Böyle ağrı gibi değil de midemdeki sanki acı hissi . Bilmiyorum zaten hamilelik öncesi reflü ve gastritim vardı ama bu tuhaf bi acı endişe ettim