35 haftalik hamileyim 2 gündür vajinamda kaşıntı var enfeksiyon zaten en bastan beri vardi su ic dedi doktr iciyorum bol bol ama bu kasinti neden oluyo bu enfeksiyon nasil gececek ya ilacta vermedi doktr su ic diyo sadece dogumda bebegime bulasmasndan korkuyorum. bu durumda olupta ilac kullanan varmi?