Merhaba anneler 10 gün önce doğum yaptım sağ göğsüm çok kötü durumda yara oldu bebeğim de onu almak istemiyor sert geliyor sanırım uç kısmı bugün pompayla sağmaya başladım daha fazla acısına katlanamadım. Ne gibi şeyler kullandınız yardımcı olur musunuz