Bence hiç riske atmaya değmez doktora gidin en kısa sürede , 30 hafta boyunca ayda 1 enfeksiyon çıktı bende, her seferinde doktor farklı ilaç uyguladı idrar kültüründeki sonuca göre veriyorlar ilacı ,kesinlikle doktora sormadan ilaç yada krem almayın sirkeli su geçici olarak rahatlatır ama bence ihmal etmeyin