Tam 34te gitmiştik kontrole bebeğim 2175 kg ve 48 cmdi. Kilosu bana çok az geldi ben 2500 bekliyordum. Normalde önden gidiyordu bebeğim ama neden böyle oldu anlamadım.doktorum iyi dedi. Doğumu 3 kilo 3200 görürüz dedi. Bende 2500 bekliyordum bu gelişte doktor bey dedim. Oda şimdi iki bçuk olursa doğuma 4ü bulur. 4 kilo bebekte senden çıkmaz. Kilo olarak zayıfsın bünye meselesi dedi. Bundan sonraki kilo alması için ne yapabilirim. Muz falan baya yiyorum. Süt içemiyorum yoğurt yiyemiyorum sadece. Ayran içiyorum. Napmam lazım bebeğim için