Nesizade05 eczanede dişinol diye Bi ilaç var karanfil yağı gibi Bi şey içinde pamuklu çubuğu da var çubuğu damlaya batırıp ağrıyan dişinize değdiriyosunuz ve hemen uyuşturuyor 1-2 saat rahatlama yaşıyorsunuz kalıcı Bi çözüm değil ama en azından kesiyo yani kısa süreli de olsa çok da ucuz reçetesiz 4 TL. Benim de çok dişim ağrıyor daha 2 gün oldu alalı eczacı hamileyken Bi tek bunu verebilirim dedi geçmiş olsun şimdiden