elif_2020 cnm git bi özel hastaneye iyi bi doktora görün adam gibi ilgileniyorlar ben inan maddi olarak sıkıntıdayım ama devlete asla gitmem Allah kimseyi düşürmesin çok çok kötü bi kaç kez mecburiyetten gittim ama muayene dahi olmadan çıktım azarliyorlar bilgi vermiyorlar soru soruyosun havada asılı kaliyo soru cevap veren yok ama özele gidiyorum 70 lira muayene kan filan tahlil olursa ekstra tabi ama en azından adam gibi ne olduğunu anlıyorsun bilgi veriyor seni hesaba alıyor sorunu yanıtlıyor çıkınca oh be dünya varmış diosun yani hem benim dr girişten itibaren 1 ay içinde kontrol hakkı da veriyor 3 hafta sonra da kontrolüne gidiyorum sonra ne zaman cagirirsa tekrar giriş alıyorum ücretli ama insanın içi rahatlıyor.