Hamide5352 35+3 'üz malum doğuma az bir zaman kaldı baştan beri Halklai kent hastanesine gittim özel yani şimdi dogum için hazırda para yok ama istesem bulurum sizce devlette kanuni sultan süleyman eğitim araştırma)yapıyım özemdeki?
gurcem Hamide5352 Ben olsam eger parada bulabılıyorsan özel ısterdım.Ama Allah buyuk nerde ne durumda olunur bılınmez tabı buyukte konusmuyorum.Benım sahsı tercıhım ozel hastane cunku nerde basladıysa orda olmalı dıye dusunuyorum 🥰
zcolak Hamide5352 aslında bana da kuzenim çapada yapmamı öneriyor. O orada doçent ve diğer doktorlar da hep arkadaşı. Oda olarakta en rahat odayı ayarlar aslında. Ama ben kendi doktoruma o kadar alıştım ki o olmadan yapamam gibime geliyor. O yüzden özelde yapacağım doğumumu. Zaten çok lüks bir hastane de değil. Afaki rakamlar değil doğum iÇin istedikleri.
Mervezumra Hamide5352 zaten cok az kalmis dogumuna bence doktor degistirmsn yanlis olur hem ben olsam ozeli tercih ederdim
Sirin_beyza Hamide5352 durumun neye müsaitse onu yap kuzum olacak olan heryerde olur hiç canını skma durumun yoksa devlete git varsa durumun devam et