_emymom_ başlatmak değil de başladığında Doğumun kolay olması için aslında. Çünkü 38 den sonra her an gelebilir bebek. Hurma da açılmayı kolaylaştırır vs vs. Ben mesela Sezeryan isteseydim çoktan Bebeğim kucağımda olurdu. 38 de doktor Sezeryan tarihi veriyorsa bebek için artık anne karnının bi önemi yok(kilo sorunu vs. Yoksa), anne sütünün bir önemi var 😊