Pinarceylan Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim idrar yollarımda enfeksyon var . Doktor şu gece içilen tek kullanimlik antibyotik verdi korkuyorum kullanmaktan da . 🙁
Cans Pinarceylan İlcınkullanmaktan değil enfeksiyondan korkmak gerek . İçin yatın mesanenizde uzun süre kalsın temizlensin şifa olsun inşallah . ❤ Gün içinde de bolca su tüketip çamaşırlarınızı da ütüleyin 🤗 Birde günlük ped kullanmayın geçip gidecektir . Şifa dilerim ❤
Esilabsn Pinarceylan kadın doğumcun verdiyse korkma canım iç . Kötü bişy olsa vermez doktorun zaten idrar yolu enfeksiyonu hamilelikte sürekli oluyor hiç geçmiyor biraz hafifliyor tekrar başlıyor
KezbanAyhanKorkmaz Pinarceylan o verdiği tek kullanımlık şey antibiyotik değil rahat ol 😀 Antiseptik gibi birşey mesaneni temizliyor
GlizarNisaKoyiit Merhaba ben neredeyse üç yada dört kere yaşadım 28+6 haftalıgım çok sık idrar yollarım enfeksiyon kaptı bana da verdi doktorum kullandım hiç bir problem yaşamadım ben geçmiş olsun tekrar 😊🖐🏻
Yasemin3434 İlaçtan degil efeksiyondan kork bende kullandim onu yatarken iç sabsha kadar tuvalette gitme hiç bişey kalmazz 😊