Esmaaabb12 bazen doktorlar rahim ağzı kısalığını yanlış ölçüyolar. Senin kısa olduğunu ultrasondan mı baktı söyledi yoksa alttan bakıp mı ölçtü? Ultrason ölçüleri genelde yanlış çıkar. Banada zamanında kısa dediler sonra başka doktor alttan ölçtü meğer öyle bişey yokmuş. Ayaklarının altına yastık koy ayağını yükseğe koy öyle uzan faydasını görürsün