Kizimveoglumm Kızlar şişlekten denge kaybı yaşıyorum az daha düşecektim 33 haf haftalık hamileyim var mı ayakta şişlik yaşayan balon gibi oluyor yemin ederim yürüyemiyorum çözü olan var mı 😥😥😥😥
Gmst Kizimveoglumm canim benim sislerim yok 29dayim henuz. Ama yasayanlar uzanip ayaklarinin altina da yastik koyuyolar. Yani ayaklarini havada tutmaya calis firsat buldukca. Baska bir cozumu var mi bilmiyorum
alewer06 Kizimveoglumm benim de 4 beden birden şişti kaç haftadır çekiyorum anlatmam varsa bi çözüm bulan yazsın da kurtulalım
Essraa Kizimveoglumm cnm tuzlu yemeyide azaltmak lazım normal zamanda bile tuzlu yemek ödem yaparken gebelikte iyice şişiriyor alewer06
Hll12 Kizimveoglumm ödemden dolayı şişiyor 3 saat yürüdüm inanır mısın balon gibi olan ayaklarım resmen söndü ayakta kalma sadece yürü hareketli olunca ödem gidiyor yürümeyince şişiyo 🤔
Obsesifk Akuzenim şişerse tuzlu suya koy ellerini ayaklarını demişti bana denemekte fayda var benimde şişöeye başladı ama şişip iniyor
Kizimveoglumm Hll12 alewer06 Essraa Obsesifk çok sağ olun kıslar tuzu kesmekte fayda var doğru bende tuzlu yiyen biriyim ondan galiba birde yürümedim hem ayakta kaldım ve oturdum uzatamadım da
ZeynepFatih Bol su tüketin kızlar ve tuzu azaltın onun haricinde ayaklarınızı hep uzatarak ve altına yastık koyarak oturun yukarıda dursun yani ayaklarınızı aşağı saldığınız zaman daha fazla ödem oluşacaktır ve ayakta çok durduğunuz zamanda şişer dinlenin 😊