Genelde uyuyor ama genede belli bir rutini vardır bazı saatler aktiftir en azından. Takipte kalın yemeklerden sonra Sessiz bir ortamda sola dönüp uzanın 1saat bekleyin. Hareket etmezse acile gidin direk. Benim doktorum öyle söyledi. Hareket hissetmeniz lazımmış. Hareketleri azaldı mı Bi korku salıyor benide korkuyorum açıkcası doktorum her hafta gel nst ye dedi. Önemli bişey olmasa üzerine okadar düşmezdi herhalde devlet hastanesi bide düşün. 38+6ym biran önce sancı gelsede doğursam keşke zor beklemesi🙏🏻🥰