2bebe_35 Kızlar merhaba 12 haftalık gebeyim doktorum elevit verdi ama eczacı eşime decavit vermiş kullanmam problem olur mu bilenler yardımcı olursa çok sevinirim 🤗 Şimdiden teşekkürler 💕
Suheda 2bebe_35 meraba canm decavit i saglık ocagindan ucretsiz veriyorlar bilgin olsun boşuna para verme 🤗
Cans 2bebe_35 Elevit te domuz jelatini kullanıldığı için doktorum Decavit i kullanmamı önerdi . ☺ Ama yakın zamanda içerik yenileme oldu mu bilmiyorum .
Gmst 2bebe_35 bana da doktorum decavit verdi ama 2 gunde bir kullan yoksa cok kilo yapar demisti. Yani dogumu zorlastirmamak adina.
GkhanEbruzbay Olmuyor canım ikisinin de içeriği aynı ben ilk başta decavit kullandım sonra doktorum değiştirdi elevit verdi kapsül sayısı daha fazla diye ☺
SelinUzun İkiside vitamin canım ama internette okudu. Elevitin vitamin olduğunuda bende decavit kullanıyorum sonuçta vitamin ikiside aynı olduğu için o yoksa bunu vermiştir. Bi sorun olacağını hiç sanmıyorum canım.
Suheda 2bebe_35 bittikce yeniden veriyorlar canım bana birde 3gün önce dvitamini damlası da verdiler😚😊
Gmst 2bebe_35 kafani karistirma sen ben azcik balik etliyim ondan demistir belki. 😊🙈🙈 yine de sor istersen doktoruna.