Kızlar bugün şeker testi yaptırdım bi eziyet gibiydi 75 mg yaptılar 4 defa 1 er saat ara ile kan aldılar bide bu sürede aç kaldım içtigim 75 mg elmalı glikoz haricinde bisi yemedim içmedim çok şükür sonuclarimda bisi çıkmadı ama kansızlık çıktı benim bastan beri kansızlığım var zaten ama bu sefer ki doktor bana damardan serumla demir takviyesi yaptirdi haftaya bi daha gel bi daha taklviye yapilacak dedi sizce bi sorun olur mu yaptıran var mı kan değerim 9 'ün altında imiş bu arada 25 haftaligim erken degilmi takviye icin