Kadriye-melek1 Kızlar mide yanmasından zaten uyuyamıyorum es kaza dalıyorum ondada kolum uyuşmuş hissetmiyor olarak uyanıyorum bi kaç gecedir sizde de oluyor mu ?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Kadriye-melek1 Magnezyum içmek seni rahatlatabilir ama doktorun vermeli:)
Masalefsa Kadriye-melek1 benim de mide yanmam çok fazla 33+4 deyim bugünde sağ tarafim çok agiriyor normal mi
Konya_gelini Kadriye-melek1 canım aynı haftadayız bendede oluodu doktor mutlaka günde iki yumurta ye dedi
Kadriye-melek1 Cokokuyan_dorukusunannesi48 ilaç içmeyi hiç sevmiyorum vermişti ama içmiyordum içeyim ozman 🙄
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Kadriye-melek1 Ben ağrılarım yada senin gibi uyuşmam olunca içiyorum iyi geliyor.
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Kadriye-melek1 İstanbuldayım ama Marmaris çok güzel biryer ne mutlu size:)
Masalefsa Kadriye-melek1 nst bakıldm bende sorun yok dediler doğum sancısı ya da ağrısı uzun sürmez dediler bebeğin durma şeklinden kaynaklıdır dediler
Kadriye-melek1 Konya_gelini ah yemediğimiz kalmadı zaten kuzum 😂😂 hamilelik uğruna davula döndük 😂😂 bide lohusalık dönemi var Allah yardımcımız olsun