Betul-2020 Minnak prens ve prenseslerin anneleri Bursa medicana da doğum yapan var mı ? Nasıl ilgililer mi ? Odaları nasıl? benim kendi doktorum Çekirge dorukda idi ve kendine özel muayenehane açtı şuan 4 hastaneyle anlaşması var bende medicana yı düşünüyorum. medicana medicabil doruk pembe mavi
mrvbskc Betul-2020 15 Eylül’de doğum yaptım. Hemşireler, ebeler ve doktorumdan memnun kaldım. Odalar biraz küçük sadece o kadar.
Wayward Ben Doğum yaptım, odaları güzel ve gayet ilgililer, herşeyi gösteriyorlar anlatıyorlar. Ben çok memnun kaldım.
Sabirsizanne16 Wayward mrb ben de medicana da doğum yapacağım.mama veriyolar mı ilk gün lazım olursa yanıma almalı mıyım
Wayward Sabirsizanne16 merhaba sütünüz yetmezse onlar hazırlayıp veriyor, ben götürmedim Yanımda o yüzden