Sin_em Merhabalar ben 24 haftalık hamileyim bugüne kadar çok şükür ağrım falan olmadı ama 2 gündür kalçamın üzerine oturamıyorum ayağa kalkıncaya çok canım yanıyor yürürken zorluk çekiyorum benim gibi olan var mı bu arada ikiz hamileyim
Mucizemizgeliyor Sin_em bende o haftalardaydı sanırım kalça ağrısı ve kramp yaşamıştım magnezyum vermişti çok iyi gelmisti
Aysenurgocmez Sin_em canim ayni sorun bnde vardi 31 haftalik hamileyim 2 hafta cektim agrisini agri kesici bile gecirmiyor zeytinyagiyla agiran bolgeyi ofele her aksam benimki cok sukur daha bugun duzeldi