Cokokuyan_dorukusunannesi48 Crescent__ Kızamık yada kızamıkçık geçirdiysen bir sıkıntı olmaz.Ama emin değilsen yaptırmalısın gebelikte çok riskli.
Slnbsr Crescent__ hamileliğin en başında yapılıyo ki zaten toksoplazmaya falan bakılırken, ayrıca mı baktırıyosun sen
Slnbsr Crescent__ alla alla ilginç benim gebelik belli olunca doktor ilk rubella toksoplazma falan kan testi istedi