Ozlem_33 sanirim anladı. Dün bildiğimiz ameliyat hazırlığı yapılınca esim panikledi. Bugün de doktor yanında "kayinvaliden baksın sana kimildamadan yat." Dedi gülerek, esim de yanımdaydı. Bende "asıl o zaman stresten kötü şeyler olur" diyerek güldüm. "O zaman esin bakacak sana, sen kimildama stres yapma." Dedi. Aslında doktorun bunları eşimin yaninda söylemesi iyi oldu. Inşallah kuzum, senin ne güzel enerjin var insana iyi geliyor. Tevekkul ediyorum, buna da şükür evladım benimle. Allah hepimize güç kuvvet versin. Evlatlarimizi sağ salim kucagimiza alalım. Ayaklarımı yükseğe koyup sirt üstü yatmam bu haftalarda sorun olmaz değil mi? Sola yatin dedikleri için soruyorum, benden daha tecrubelisiniz.😍