Bugun kontrolum vardı 36+1 im bu arada muayene olmadan nts ye bagladılar neyse girdim sonucu doktora gösterdim bişey demedi muayene oldum kalktım bana nts sonucun cok iyi değil çokta kötü degil haraketlerini hissediyormusun veya haraketlerinde bi azalma hissediyormusun dedi bende karnım çok sertleşiyor boyle dalga dalga oluyor sadece karnım dedim sonra tamam kanaman suyun falan gelirse direk acile gidiyorsun dedi hani demekki haraketlerinde azalma birşey var şunu yap bunu yap demedi bende korktum tecrübeli anneler bi el atın bırsey deyin bana 😒