Kızlar son 12 günümüz kaldı artık heran doğum yapabiliriz çok sabırsızlanıyorum sancılarım gelsin başlasın bebegimi kucağıma almak istiyorum benim gibi sabırsız anneler var mı neler yapıyorsunuz hani derler ya bi hafifleme sonra büyük bi enerji patlaması ev temizliği vs die fakat ben devamlı yorgunum ve acayip uyuma isteği geliyo başımı kaldıramıyorum bugün uyku arasında bi ader ağrısı çektim 10 15 dk aralıksız sonra geçti bitti siz de neler oluyo