Kızlar şubat 6 da hamile kalmış olmalıyım ki 6 mart da tam 4 haftalık dedi bebişimize. 4+5 im Benim gibi olan varmı neler yaşıyorsunuz. Neler hissediyorsunuz. Çok değişik bir duygu içerisindeyim adapte olamıyorum bulantılarım hafif var ama inşallah kusma olmaz çünkü çok korkuyorum. Birde kasıklarımda ve sol boşluğumda ağrı midede yanma sürekli ağlama göğüslerde acı var 😑🙄😏🤐 varmı ben gibi olan aranızda. Ve bir şey daha soracağım herşey yolunda giderse ne zaman doğum yapacağız nasipse Ekim mi Eylül mü