Muge-3551 İyi akşamlar .. 27 haftalık gebeyim ve kızım sanki eskisi kadar hareket etmiyo oturup dinlediğimde çok hafif hafif atıo ama endişelenmiyo değilim benim gibi olan var mı acaba ?
Hafsa37 Muge-3551 bende 26 haftalığım aynı durum bende de var çok nadir ve derinden hissediyorum yaklaşık bir haftadır 😒
Dilanburak Muge-3551 ben 20 haftalığım genelde yorulup dinlenmeye geçtiğim zaman daha fazla hareket ediyor ama üç gündür evdeyim dinleniyorum ve hareketi daha az
Muge-3551 Dilanburak bende çalışıyorm 2 gündür calışırken işte bile çok rahat hissetebiliodum ama işte 2 gündür cok az oluo bu durum o yuzden biraz korktum
Dilanburak Muge-3551 yok canım evham yapma bebek için zararlı bu doktorlar bile diyor bir gün çok hissedip üç gün hiç hissetmeye de bilirsin
Muge-3551 Dilanburak belli belli canım kız olcak inşallah ay allah razı olsun duyduğumda bile böyle seyler içim rahatlıyo 😊