Ahmtmmm 3 aya kadar zaten besine ıhtıyac duymuyor canm senden alıcagnı alıyor. 3 aydan sonra et süt yeşillik ceşitli sekillerde beslenırsen oda iyi beslenmiş olur. Zaten kötüde beslensen senden cekıyor vücudun ama sende eksiklikler cıkar o yüzden dengeli sağlıklı besleneceksin bebek her türlü büyür