Ela3_kerem Sabah açlık 77 Sabah tokluk 101 3 aylık kan sekeri düzeyi normal Cıktı idrarda glikoz cıktı ama tok karna verdim idrari varmi başına gelen bu şeker beni çok yipratti:(
3406044 Ela3_kerem bende sekerden yana muzdaripim daha önce açlık tokluk normaldi yükleme yaptım yüksek çıktı dün tekrar kan tahlili yaptik açlık tokluk olarak iyidi sinirdaydi şuan diyet yapıyorum canım
3406044 Ela3_kerem tabi idrarda çıkmadı ama dikkat et canım bir şey olmaz İNŞAALLAH ❤️ RABBİM bebeklerimizi korusun sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin İNŞAALLAH 🥰