Merhaba. Ben 6 haftalık hamileyim fakat 1 haftalıkken 1 kere çamur gibi bir akıntı geldi doktora gittim dış gebelik olabilir dedi sonra tekrar gittim keseyi gördü bende sevindim dur hemen sevinme boş gebelik yada mol gebelik belki olabilir dedi hiç böyle insanı motibe etmedi kanama veya kahverengi akıntı yok ama devamlı kusuyorum acaba boş gebelik olabilir mi bu doktor beni korkutuyor boş gebelik geçirenler var mı yada bu kusmalar normal mi yemeden içmeden kesildim su bile içemiyorum