Yesimce İlk gebeliğimde kalp atışı duyamadığımız için gebeliği sonlandırmıştık. Rabbime çok şükürler olsun ki bugün bebişimizin kalp atışını duyduk ve biz 6+6 haftalık teyzeleri😍 Çok mutluyum Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏼
Nnesrinn Yesimce hayırlı olsun rabbım kucagınıza almayı nasıp etsın karından mı duydunuz bende 7+0 haftalıgım bu cuma gıdıcem